Excluderea factorului "Motive istorice" in proiectele mobile Android. Partea 2
Excluderea factorului "Motive istorice" in proiectele mobile Android. Partea 2
A doua parte a articolului nostru despre proiectele mobile Android.
16 May 2019
907
Other articles
Object-relational Mapping folosind JPA, Hibernate si Spring Data JPA. Persistence cu JPA
Cum sa interogam Kafka Streaming Data?
Procrastinarea. Care sunt avantajele ei?
Object-relational Mapping folosind JPA, Hibernate si Spring Data JPA
Procrastinarea
Cerinte. De ce avem nevoie de ele?
Dezvolta-ti abilitatile cu training-urile noastre
Programarea reactiva Java. Implementari
Testarea software. Intrebari tipice si raspunsuri. Continuare
Testarea software. Intrebari tipice si raspunsuri
A doua parte a articolului nostru despre proiectele mobile Android.
Dezvoltati o map of states
Programul tau este, de fapt, un set de states care vine una dupa cealalta. Ca sa iti faci atat viata ta cat si a celorlalti mai usoara este bine sa cazi de acord cu cei din echipa de testare asupra tutoror states posibile.
Foloseste StateMachine, ia totul in considerare, lucreaza in a fi pregatit legat de asteptari si fii sceptic fata de factorii externi, cum ar fi erorile de retea sau raspunsurile inadecvate ale serverului - programatorii lucreaza la ele, doar cei care se ocupa de back-end.
Acest lucru iti va permite sa iti citesti codul ca un set de theses and statements, nu ca linii de fictiune bazate pe o poveste in care trebuie sa iei decizii in functie de zeci de factori - nu functioneaza asa. Intr-una din postarile mele viitoare voi da un exemplu de finite state machine pentru Android.
Abonatul pe care-l apelati este...
Da, se intampla. Prin urmare, dezvoltati aplicatia luand in considerare faptul ca aceasta conexiune la retea poate cadea oricand si ar fi mai bine sa vezi asta ca fiind ceva norma: conexiunea va cadea chiar acum.
Deci, vei fi pregatit pentru situatia in care nu poti trimite comanda sau nu faci o solicitare http.
Lasa Dependency Injection in proiectul tau
In primul rand, poti imparti si paraleliza munca. Si poate continui dezvoltarea, in timp ce unele componente raman incomplete, poti pune stubs pe mock components. In plus, poti crea mocks ca si cum ai avea un inadequate server response si sa utilizezi toate aceste rezultate atat in teste, cat si in aplicatie.
Dependency Injection it ofera o infrastructura pentru teste fara un refactoring dureros si experimente cu implementari.
Dagger 2 si Toothpick sunt excelente pentru asta intr-un proiect Android.
Un exemplu
Acest text ar putea suna prea popular, fara detalii tehnice excesive, dar puteti gasi o multime de articole despre urmarirea anumitor modele pe Internet. Scopul meu aici este sa indic problemele reale si consecintele acestora si sa explic ce inseamna ele in viata reala.
Ca exemple, va puteti uita la unele concepte mentionate in aceasta postare aici: http://github.com/vanatka/funwithinterfaces
Din pacate, viata este dificila si pentru a o usura trebui sa respecti regulile pentru a evita problemele si sa nu faci niciodata un compromis pentru beneficii imediate.
Dezvoltati o map of states
Programul tau este, de fapt, un set de states care vine una dupa cealalta. Ca sa iti faci atat viata ta cat si a celorlalti mai usoara este bine sa cazi de acord cu cei din echipa de testare asupra tutoror states posibile.
Foloseste StateMachine, ia totul in considerare, lucreaza in a fi pregatit legat de asteptari si fii sceptic fata de factorii externi, cum ar fi erorile de retea sau raspunsurile inadecvate ale serverului - programatorii lucreaza la ele, doar cei care se ocupa de back-end.
Acest lucru iti va permite sa iti citesti codul ca un set de theses and statements, nu ca linii de fictiune bazate pe o poveste in care trebuie sa iei decizii in functie de zeci de factori - nu functioneaza asa. Intr-una din postarile mele viitoare voi da un exemplu de finite state machine pentru Android.
Abonatul pe care-l apelati este...
Da, se intampla. Prin urmare, dezvoltati aplicatia luand in considerare faptul ca aceasta conexiune la retea poate cadea oricand si ar fi mai bine sa vezi asta ca fiind ceva norma: conexiunea va cadea chiar acum.
Deci, vei fi pregatit pentru situatia in care nu poti trimite comanda sau nu faci o solicitare http.
Lasa Dependency Injection in proiectul tau
In primul rand, poti imparti si paraleliza munca. Si poate continui dezvoltarea, in timp ce unele componente raman incomplete, poti pune stubs pe mock components. In plus, poti crea mocks ca si cum ai avea un inadequate server response si sa utilizezi toate aceste rezultate atat in teste, cat si in aplicatie.
Dependency Injection it ofera o infrastructura pentru teste fara un refactoring dureros si experimente cu implementari.
Dagger 2 si Toothpick sunt excelente pentru asta intr-un proiect Android.
Un exemplu
Acest text ar putea suna prea popular, fara detalii tehnice excesive, dar puteti gasi o multime de articole despre urmarirea anumitor modele pe Internet. Scopul meu aici este sa indic problemele reale si consecintele acestora si sa explic ce inseamna ele in viata reala.
Ca exemple, va puteti uita la unele concepte mentionate in aceasta postare aici: http://github.com/vanatka/funwithinterfaces
Din pacate, viata este dificila si pentru a o usura trebui sa respecti regulile pentru a evita problemele si sa nu faci niciodata un compromis pentru beneficii imediate.
Descopera cursul nostru de Android Basics.