Cod: SS-073
Durata: 12 ore
Durata: 12 ore
Descriere
Descopera cum poti gestiona procesele de schimbare din compania, departamentul sau echipa ta.Mediul in care organizatiile opereaza astazi este mai complex si mai provocator ca niciodata si necesita un grad ridicat de flexibilitate. Ca atare managerii sunt presati sa gaseasca solutii la acesti factori. Totodata, conditiile din interiorul organizatiilor necesita implementarea unor strategii de schimbare continue. Competentele pe aceasta arie te pot ajuta sa implementezi cu succes un proces de schimbare in echipa sau organizatia ta.
Acest curs te va invata cum sa gestionezi procesul de schimbare si reactiile oamenilor la proces.
Subiecte curs
- Realitatile din business
- Activarea capacitatii de schimbare
- Comunicarea pentru obtinerea rezultatelor
- Monitorizarea atitudinii echipei
Obiective
- Rolul pe care capacitatea de schimbare il joaca in imbunatatirea organizationala si performanta individuala
- Masuri eficiente pentru a incuraja abilitatile de adaptare la schimbare in organizatia ta
- Incurajarea angajamentului celorlalti pentru a sprijini procesul de schimbare
Public tinta
- Manageri
- Team leaderi