Modele de Proiectare cu C++

Modele de Proiectare cu C++

Atunci când dezvoltă sisteme software, dezvoltatorii iau o mulțime de decizii, care la prima vedere sunt unice. . Dar, mare parte din ceea ce „inventează” este deja practicat într-o varietate de proiecte. Acestea sunt modelele de design.
Cod: DEV-001_C++
Durata: 24 ore

Descriere

Patternurile reprezintă o colecție de anumite experiențe potrivite pentru a fi refolosite. Modelele pot fi aplicate în toate domeniile, deoarece permit utilizarea unor soluții care s-au dovedit eficiente. Înțelegerea modelelor de design, vă ajută nu numai să vă implementați soluțiile și să obțineți cod sursă de calitate mai rapid, ci și să construiți o comunicare eficientă cu cei dintre colegii dvs. care au stăpânit deja această tehnologie.

Trei tipuri de tipare sunt luate în considerare în curs: cele structurale care descriu interrelațiile tipice dintre clasele (obiectele) sistemului programului, cele creaționale care descriu modalități tipice de control al procesului de creare a instanțelor de clase și cele comportamentale care implementează algoritmi tipici utilizați în practic fiecare sistem software.

 Instruirea este construită pe un exemplu transversal, când ascultătorii creează o soluție bazată pe sarcina la îndemână și astfel, se familiarizează cu fiecare tipar.

Subiecte curs

Introducere a patternului de design
Principiul bunului design al aplicației (SOLID)
Definiția modelului de design
Metamodelul modelelor de design
Elementele modelului de design

Patternuri structurale
  • Composite
  • Decorator
  • Proxy
  • Adapter
  • Flyweight
  • Bridge
  • Facade


Modele Creaționale
  • Metoda fabricii
  • Fabrica de abstracte
  • Constructor
  • Prototip
  • Singleton


Tipare comportamentale
  • Lanțul de responsabilitate
  • Comanda
  • Interpret
  • Iterator
  • Mediator
  • Memento
  • Observator
  • Stat
  • Strategie
  • Metoda șablonului
  • Vizitator

Găsirea unei soluții pe baza modelelor
  • Implementarea modelelor structurale
  • Implementarea tiparelor creaţionale
  • Implementarea tiparelor comportamentale

Obiective

După finalizarea cursului, studenții vor fi capabili să:
  • Descrie modele și principii de utilizare a acestora
  • Definească problemele și beneficiile proiectării pe baza reutilizarii codului
  • Utilizeze terminologia legată de modele în discuții, proiectare și dezvoltare
  • Dezvolte aplicații folosind modele

Public tinta

Dezvoltatori
Technical Leads

Cerinte curs

Înțelegerea principiilor programării orientate pe obiecte Experiență de cel puțin un an în lucrul cu limbaje orientate pe obiecte Înțelegerea UML

Alege oras Online Pret
Inregistreaza-te pentru urmatorul curs.
+
Inregistrarea la urmatorul curs va asigura prioritatea pe lista de inscriere. Veti fi contactat pentru confirmarea inscrierii in momentul in care urmatorul curs este programat.
Online 2850 RON
Bucuresti 2850 RON
Cracovia 2850 RON
Wroclaw 2850 RON

Facturile pentru curs sunt emise in moneda locala. Toate preturile de mai sus pot fi supuse modificarilor in functie de locul unde se desfasoara trainingul si modul de livrare. Preturile pot fi supuse modificarilor si in perioada in care se programeaza. La preturile afisate se adauga TVA.

Alte cursuri care te-ar putea interesa:
+0+

Inscrie-te!

Prenume*
Nume*
Companie
Adresa email*
Alege oras
Telefon
Observatii
Mai ai intrebari?
Contacteaza-ne.
Thank you.
Your request has been received.