Un ghid scurt pentru managerii proaspat numiti
Unul din primele lucruri pe care mi le aduc aminte cand am fost promovat pentru prima oara intr-o pozitie de management a fost numarul mare de emailuri si telefoane de felicitare pe care le-am primit si chiar o marire de salariu si un birou un pic mai mare.
Jan 22, 2016 2449
Alte articole
Cum sa incepi o cariera in Business Analysis? Sfaturi si strategii.
Test Driven Development cu JUnit 5. Partea a sasea
Test Driven Development cu JUnit 5. Partea a cincea
Test Driven Development cu JUnit 5. Partea a patra
Test Driven Development cu JUnit 5. Partea a treia
Test Driven Development cu JUnit 5. Partea a doua.
Cum sa te pregatesti pentru certificarile IIBA. Provocari si solutii
Test Driven Development cu JUnit 5
Testarea aplicatiilor cu JUnit 5 si Mockito. Partea doua
Testarea aplicatiilor cu JUnit 5 si Mockito. Prima parte
Unul din primele lucruri pe care mi le aduc aminte cand am fost promovat pentru prima oara intr-o pozitie de management a fost numarul mare de emailuri si telefoane de felicitare pe care le-am primit si chiar o marire de salariu si un birou un pic mai mare.
Al doilea lucru pe care mi-l aduc aminte in mod clar, a fost faptul ca in urmatoarele saptamani am petrecut nopti intregi cautand, citind si intreband diversi oameni despre lucrurile pe care ar trebuie sa le fac diferit acum cand eram manager si nu doar un membru al echipei.
Carti, articole, reviste de business, cursuri de leadership si sfaturi de la manageri seniori. Toate m-au ajutat sa ma obisnuiesc cu noua pozitie dar trebui sa va spun ca nu a fost un lucru usor. Imi parea o lista care nu se mai termina.
Daca acest lucru iti suna familiar iata cateva lucruri critice la care ar trebui sa fi atent ca manager:
Incepe usor, concentreaza-te pe a obtine un echilibru intre sarcinile de rutina si cele noi si daca vrei sa schimbi ceva orienteaza-te pe un singur lucru. Tine mine, la inceput este mai bine sa promiti putin si sa oferi mult cel putin pana inveti cum sa echilibrezi sarcinile tale cu sarcinile echipei.
Dan Bruma
Soft skills and Project Management Specialist
Al doilea lucru pe care mi-l aduc aminte in mod clar, a fost faptul ca in urmatoarele saptamani am petrecut nopti intregi cautand, citind si intreband diversi oameni despre lucrurile pe care ar trebuie sa le fac diferit acum cand eram manager si nu doar un membru al echipei.
Carti, articole, reviste de business, cursuri de leadership si sfaturi de la manageri seniori. Toate m-au ajutat sa ma obisnuiesc cu noua pozitie dar trebui sa va spun ca nu a fost un lucru usor. Imi parea o lista care nu se mai termina.
Daca acest lucru iti suna familiar iata cateva lucruri critice la care ar trebui sa fi atent ca manager:
- Construieste-ti credibilitatea personala
- Obtine sprijinul managementului
- Incepe usor pentru a putea sa accelerezi mai tarziu
Incepe usor, concentreaza-te pe a obtine un echilibru intre sarcinile de rutina si cele noi si daca vrei sa schimbi ceva orienteaza-te pe un singur lucru. Tine mine, la inceput este mai bine sa promiti putin si sa oferi mult cel putin pana inveti cum sa echilibrezi sarcinile tale cu sarcinile echipei.
- Cere feedback in mod constant
- Dezvolta-ti noi abilitati
Dan Bruma
Soft skills and Project Management Specialist