'Y'

Sfaturi si strategii pentru organizarea cursurilor in-house

In cadrul Luxoft Training stim cat de important este ca trainingurile in-house sa aduca plusvaloare companiei si sa ofere participantilor noi cunostinte si abilitati care sa ii ajute sa rezolve cele mai importante provocari din business.

Aug 28, 2018 1492
In cadrul Luxoft Training stim cat de important este ca trainingurile in-house sa aduca plusvaloare companiei si sa ofere participantilor noi cunostinte si abilitati care sa ii ajute sa rezolve cele mai importante provocari din business.

Daca va ganditi sa organizati o sesiune de training inhouse primul aspect pe care trebuie sa il aveti in vedere este adaptarea agendei cursurilor in functie de propriile voastre nevoie. Bunele practici in domeniu arata ca cu cat mai repede are loc o intalnire intre client si trainer pentru a negocia agenda cursului cu atat mai bune vor fi rezultatele.

Spre exemplu, daca alegeti un training pe GoF patterns este important sa alegeti limbajul de programare in baza caruia va fi facilitat – mai exact limbajul folosit de participantii la curs (Java, C#, C++). Sau daca sunteti interesati de un training pentru Python puteti sa alegeti doar acele librarii de care aveti nevoie. La fel este si cu trainingurile pe analiza de business.

Teste ca instrument de evaluare la finalul cursului

Un numar mare de cursuri din catalogul nostru includ teste (la inceputul si finalul sesiunii). La inceputul cursului oferim aceste teste pentru a evalua nivelul de cunostinte al participantilor din cadrul sesiunii in asa fel incat sa vedem daca este nevoie sa schimbam agenda sau nu. La finalul sesiunii mai implementam o serie de teste pentru a analiza cat de bine au inteles participantii continutul. Rezultatele testelor pot ajuta clientul sa evalueze eficienta si ROI-ul cursului.

cursuri_inhouse.png

Numarul potrivit de participanti pentru sesiune

Numarul recomandat de participanti pentru o sesiune este intre 8 si 15. Acest numar ii permite trainerului sa se adapteze la ritmul de invatare al grupei si sa petreaca timp cu fiecare participant, sa raspunda la intreabri sau sa verifice exercitiile din cadrul sesiunii.

Daca trainingul include un numar mare de sesiuni de practica cu grupuri mai mici numarul de participanti ar trebui sa fie divizibil cu 4. Mai mult decat atat, daca planuiti sa implementati o tehnologie noua, o abordare noua sau un framework now in organizatia voastra recomandarea noastra este sa invitati toata echipa la curs.
In cazul in care echipa este prea mare, impartiti participantii in doua sau mai multe grupe si programati cursurile unul dupa celalalt.

Programati cursurile in avans

Un training in-house eficient are in primul rand o agenda personalizata. Acest proces insa necesita timp. Plus ca cei mai buni traineri au de obicei cea mai aglomerata agenda. Din acest motiv este util ca un training sa fie programat cu una sau doua luni inainte.

Alegeti locul de desfasurare

Pentru un format in-house aveti doua optiuni: fie trimiteti participantii la centrul nostru de training, fie facilitati sesiunea in organizatia voastra sau intr-o alta locatie. Care ar fi avantajele si dezavantajele.

Centrul de training

Daca nu aveti echipamentul si programele necesare pentru facilitarea trainingurilor aceasta este cea mai buna optiune. In special pentru cursurile de programare,.

Plus ca participantilor le este mult mai usor sa ramana concentrati pe training deoarece nu sunt tentati sa isi puna intalniri sau sa lipseasca pentru anumite perioade de la training ca sa trimita mailuri sau sa dea telefoane.

Companie sau alta locatie

In cazul in care costurile sunt prea mari pentru a trimite toti participantii la cursurile noastre este mai usor sa vina trainerul nostru la voi – in special in cazul cursurilor de soft skills, project management sau business analysis. Intr-o atmosfera mai familiara participantilor le este mai usor sa se relaxeze pentru a avea discutii de grup productive.

Sprijin dupa training

Dupa cursuri, trainerii nostri pot sa pastreze contactul cu participantii si sa raspunda la intrebarile lor pe Skype, email sau telefon.

Ca sa incheiem organizarea unui curs eficient in-house nu este complicat daca stiti care sunt obiectivele voastre de invatare si planificati in avans.

Kseniya Vigandt
Head of Marketing Team

Daca iti place acest articol, distribuie-l si prietenilor tai!




Mai ai intrebari?
Contacteaza-ne.
Thank you.
Your request has been received.