Peer to Peer Executive Board Meetings

Oferta de servicii Learning and Development de pe piata pare uriasa. Workshop-uri online, training sau coaching. Fiecare la rundul lor inspirate sau dezvoltate pe diferite cercetari. Cu toate astea exista un segment de public neofertat indeajuns. Acele categorii care tin viata de business in priza, au, se pare, parte de mai putina dezvoltare; este vorba de managerii de top. In special in IT&C unde stresul si presiunea sunt mari pentru persoanele care au acest rol.

Feb 22, 2017 1578
Oferta de servicii Learning and Development de pe piata pare uriasa. Workshop-uri online, training sau coaching. Fiecare la rundul lor inspirate sau dezvoltate pe diferite cercetari. Cu toate astea exista un segment de public neofertat indeajuns. Acele categorii care tin viata de business in priza, au, se pare, parte de mai putina dezvoltare; este vorba de managerii de top. In special in IT&C unde stresul si presiunea sunt mari pentru persoanele care au acest rol.

Asadar care sunt posibilele programe pentru aceste categorii de public? Cum putem sa ne asiguram ca persoanele aflata in pozitii de top management au toate abilitatile si instrumentele necesare pentru a face fata cu succes provocarilor.

1. Programele mixte de Training si Coaching. Pentru un mai mare impact in business, considerand posibila reintrare a cursantilor pe acelasi tipar ineficient de comportament, de dupa interventia de training sau calauziti de studii ce indica cresteri ale productivitatii de 4 ori mai mari in favoarea coachingului, consultantii interni au inserat in pachet si coachingul directiv sau nondirectiv. Adica au creat cadrul de urmarire si propagare al abilitatilor noi, astfel incat impactul schimbarii sa fie amplificat. Primul avand darul sa identifice posibile provocari si sa le adreseze ofertant intr-un balet de intrebari si consultanta, cel de al doilea sa ajute coachee-ul sa isi identifice propriile provocari si mai cu seama solutii. Coachingul presupune asumare si angajament, pentru acesta din urma vezi articolul anterior – “Coachingul, o alta perspectiva..”

Programele mixte de Training si Coaching.jpeg


2. Modelul sedintelor delegate. Este vorba de un model systemic ce isi propune mai degraba reasezarea tipului de interactiune dintre participanti, de obicei top manageri sau membrii boardului, si eficientizarea proceselor de decizie sau executie in business. Procesele standard ale unei echipe sunt delegate catre managerii prezenti. Astfel apar roluri de moderator, decision driver, host sau writer - roluri distincte ce se schimba ciclic intre membrii echipei, astfel incat, pe de o parte sa asigure asimilarea abilitatilor din spatele fiecarui rol, iar pe de alta sa ofere coerenta intregii echipei indiferent de atritie sau prezenta leaderului.

3. Intalnirile de networking. In cea mai simpla forma apar fie ca apanaj al unor grupuri speciale, comitete profesionale, manageri, specialisti, expati sau investitori sau ca prelungiri ale unor grupuri din social si business media. Aceste actvitati se desfasoara regulat si eficienta lor tine de inteligenta verbala si nevoia de relatii si solutii a participantilor sau de tema aleasa pentru fiecare din sesiuni sau ceremonii. In timp relatiile ajung sa fie reciproce, de sustinere sau parteneriat.

4. Peer to Peer Board Meetings. Acest concept de intalniri presupune apartenenta la un grup de manageri sau antreprenori, care in mod regulat se intalnesc in reuniuni ce simuleaza boardul unei mari corporatii. Targetul de audienta este reprezentat de participanti exclusiv din business-uri de peste 2.000.000 Euro. Scopul acestor meetinguri presupune fie alinierea participantilor la exemplele participantilor de eficienta si productivitate, fie dezbaterea de topicuri critice in sesiuni cu format classic. Astfel se poate discuta despre strategii de marketing, decizii strategice, aliniere de procese, procedurare, expansiune pe diverse piete, restructurare, politici de recrutare si dezvoltare de personal, etica de business, rezolvare de probleme, achizitie si merging etc. Sunt insa cateva particularitati ale acestor sesiuni, astfel :

  1. Este permisa doar prezenta unui manager din aceeasi organizatie
  2. Participantii trebuie sa reprezinte industrii total diferite. Asadar un singur reprezentant dintr-o industrie
  3. Grupurile sunt de 12 pana la maxim 20 de persoane
  4. Furnizorul conceptului garanteaza dublarea afacerii participantilor in urmatoarele 24 de luni!
  5. Regulile facilitatorului sunt stricte
  6. Frecventa este fixa, data si ora sunt inflexibile
  7. Facilitatorul este recrutat din companii de consultanta de top sau are experienta manageriala si de business
  8. Regulile de confidentialitate sunt clar exprimate si asumate in scris de catre participant
  9. Lipsa de la o sesiune poate atrage anularea dreptului de a participa

Scopul este profesionalizarea participantilor si transformarea intregului business; fie din local in regional sau national, fie din antreprenoriat in corporatie, fie parcurgerea programata a pasilor din ciclul de viata al organizatiilor. In piata sunt cativa furnizori pentru aceasa forma de dezvoltare, diferenta intre ele este data in principal de fee-uri.

Asadar, iata ce va poate aduce prezenta in astfel de intalniri:

  1. Experienta de invatare si profesionalizare intr-un format systemic, alaturi de manageri sau antreprenori valorosi
  2. Sharing-ul de provocari are ca reactie solutii valide de rezolvare
  3. Practicarea in business a conceptelor deja validate in industrii diferite, in medii locale, regionale sau globale, antreprenoriale sau corporatiste
  4. Transformarea businessului doar prin procedurare sau aplicare de tool-uri strategice
Pentru toate acestea va recomand sa luati cea mai buna decizie in privinta retetei de dezvoltare dorite.

Daca iti place acest articol, distribuie-l si prietenilor tai!




Mai ai intrebari?
Contacteaza-ne.
Thank you.
Your request has been received.