'Y'

Construirea unei culturi de coaching. Continuare

Daca vrem sa construim o cultura bazata pe Coaching trebuie sa ne gandim la punctele forte pe care sa ne bazam pentru a promova aceste schimbari.

Sep 18, 2018 706
Daca vrem sa construim o cultura bazata pe Coaching trebuie sa ne gandim la punctele forte pe care sa ne bazam pentru a promova aceste schimbari.

  • Coaching-ul inspira oamenii

Inspirarea echipei sa lucreze pentru a avea succes va intampina provocari. Atat voi cat si echipa voastra, veti avea de lucru. Nu se poate altfel. A fi mai bun necesita munca. In calitate de coach, ai sarcina de a ajuta oamenii sa se autodepaseasca si sa iasa din zona lor de confort, astfel incat sa poata avea un nivel mai ridicat de performanta. Sarcina ta este de a-i incuraja si inspira sa lucreze mai mult si mai eficient decat au lucrat vreodata.

  • Fiecare membru al echipei ‘cumpara’ dintr-un motiv diferit

Atunci cand ai de vandut un proiect dificil, fiecare membru al echipei va „cumpara dintr-un anumit motiv”. Cu scopul de a inspira sau motiva pe cineva, trebuie sa stii ce tip de persoana este.

  1. Ce anume il provoaca?
  2. Cum invata?
  3. Cum retine lucruri?
  4. Cum se simte recompensat(a)?
  5. Cum gestioneaza situatiile dificile sau stresul?
  6. Invata repede sau are nevoie de timp pentru a se gandi inainte de a putea implementa modificarea?

  • Puneti in aplicare ceea ce ii invatati

Vindeti ideea de munca grea doar daca sunteti disponibili sa depuneti un efort suplimentar. Angajatii isi observa managerii pentru a vedea daca acestia depunsi ei la fle de mult efort. Va amintiti sa fi avut un sef despre care sa fi crezut ca nu munceste la fel de mult ca voi? Ce parere ati avut despre calitatile de lider ale persoanei respective?

cum incurajam coachingul in companie.jpg


  • Indrumatorul influenteaza echipa sa-si atinga obiectivul: viziune clara a succesului

Oamenii sunt inspirati de existenta unei viziuni. Odata ce o inteleg, incep in mod constient si inconstient sa ii inspire pe altii. Sarcina liderilor este de a comunica echipei lor care este viziunea spre succes. Coaching-ul este cel mai potrivit instrument de atingere a acesteu viziunii.

Daca un program de coaching se concentreaza doar pe un grup specific, vibratiile in cadrul organizatiei sunt vizibile. Doar prin intermediul vanzarii (de exemplu cu scopul de a preveni o rata mare de abandon prin lansarea unei proceduri de selectie cu anumite criterii minime), competitia va ajuta la abordarea rezistentei si va alimenta dorinta de a apartine unui grup. Acest interes va conferi, de asemenea, valoare atunci cand scopul este de a dezvolta un grup de potentiali succesori, specialisti sau viitori manageri.

Iulian Ionita
Communication and personal effectiveness specialist

Daca iti place acest articol, distribuie-l si prietenilor tai!




Mai ai intrebari?
Contacteaza-ne.
Thank you.
Your request has been received.