Prezentare generala C# 6.0

11.02.2016   
S-au scris destul de multe articole despre noile caracteristici ale C# dar as vrea si eu sa contribui cu cateva care in opinia mea sunt importante.

Tester vs. Developer – partea 2

13.12.2016   
In prima parte a articolului am discutat despre relatia dintre testeri si programatori si am explorat diferite strategii pentru a imbunatatii comunicarea intre cele doua roluri – in special pe partea de soft skills. In cea de-a doua parte ne vom uita la modalitati de a imbunatatii aspectele de feedback tehnic.

Testarea accesibilitatii: incapacitatea de a distinge culorile

10.07.2018   
Testarea accesibilitatii este unul dintre tipurile de testare ce tin usability testing. Scopul ei este sa se asigure ca produsul este prietenos pentru utilizator si ca este usor de folosit, inclusiv pentru persoane cu diverse dizabilitati si cu probleme de perceptie.

ErrorProne.NET – partea I

22.04.2016   
De ceva timp m-am tot gandit sa dezvolt un analizator care sa ma ajute sa identific diferite erori, specifice mai mult sau mai putin platformei .Net. Multe din aceste erori sunt deja usor de indentificat de catre R# dar orice programator vrea sa isi dezvolte propriile solutii nu? Plus ca analizatorii Roslyn sunt perfect integrati in procesul de construire si pot sa contina reguli specifice softwareului pe care il produci.

Luxoft Training Romania devine ISTQB Accredited Training Provider

01.10.2019   
ISTQB Foundation Level este primul pas in procesul de certificare in testarea software. Este dezvoltat pentru cei care vor sa inceapa o cariera in testare software sau cei care sunt deja software testeri, dar vor sa isi actualizeze si structureze cunostintele pe baza celor mai bune practici in domeniu.

Cum dezvoltam diagrame de arhitectura? Instructiuni

20.12.2017   
In primul articol am identificat cateva din provocarile care apar atunci cand dezvoltam diagrame arhitecturale – de la culorile pe care le alegem pana la amestecarea elementelor statice cu cele de runtime sau dezvoltarea unor diagrame care sunt prea aglomerate.

Cum abordam initiativele de schimbare in echipele din IT&C

01.06.2016   
Orice persoana care lucreaza in IT&C sau cunoaste acest domeniu stie ca este unul dinamic, plin de provocari si schimbari de situatie. Acest lucru inseamna si ca orice companie care vrea sa reuseasca trebuie sa se asigure ca fiecare angajat este capabil sa se adapteze foarte rapid la schimbari. Pe de alta parte trebuie sa luam in considerare si faptul ca unul din efectele cu potential negativ este ca, avand atat de multe schimbari de gestionat, poti sa pierzi din vedere foarte usor planurile si obiectivele tale, ale proiectului sau ale intregii organizatii.

Prezentare SOLID Design Principles la Bucharest Java User Group

02.03.2016   
Principiile de design joaca un rol important in dezvoltarea de software. Atunci cand sunt folosite corect le permit programatorilor sa dezvolte programe care sunt usor de intretinut si extins. In acelasi timp utilizarea lor ajuta dezvoltatorii de software sa evite code smells si usureaza eforturile de refactoring (plus ca fac parte din filosofia agile sau adaptive software development).

Management la distanta. Ce? De ce? Cum?

12.10.2018   
Cei care vor sa devina manageri se sperie adesea cand li se ofera oportunitatea de a prelua 2 sau 3 membri noi (sau o echipa intreaga) care lucreaza intr-o alta locatie. Si au motivele lor: o pierdere potentiala a productivitatii si a controlului, dificultati in motivarea membrilor echipei si multe alte provocari.

Management la distanta. Incredere

16.10.2018   
In ultimul nostru articol, am discutat despre anumite provocari care pot aparea atunci cand coordonam o echipa distribuite. Daca va uitati mai atent la astfel de situatii si incercati sa le gasiti un punct comun, veti observa ca toate se bazeaza pe doua aspecte principale.

3 4 5 6 7
Mai ai intrebari?
Contacteaza-ne.
Thank you.
Your request has been received.